Ifølge analysen ”Morgendagens Salg” (udført af Business Danmark, CBS m.fl.) er salgprocessen de seneste år
blevet sværere dels fordi sælgerne kommer senere og senere ind i kundernes købsbeslutning og dels fordi indkøbsafdelingerne er blevet overøst med nye værktøjer, analysemodeller og viden, imens salg er blevet forsømt på de punkter og derfor sakket agterud ift. indkøb.
Derudover har indkøbsafdelingerne ift. tidligere oprustet kraftigt med skarpere medarbejderprofiler og derved fået tilføjet viden indenfor bl.a. supply chain og logistik.
Disse ændringer er del af en udvikling, der har taget fart og gjort salgsarbejdet noget sværere både indenfor B2B og B2C, fordi sælgerne ikke har haft tilstrækkeligt effektive værktøjer til at svare igen.
Dét gør vi nu noget ved, og giver salgsafdelinger muligheden for at tage et kvantespring fremad og få deres salg op på et helt nyt niveau.
Vi vil være det førende danske konsulenthus indenfor datadrevet salg, der hjælper B2B og B2C virksomheder med at close flest muligt af deres Type 2 leads/kundeemner og øge deres sælgeres generelle efficiens og produktivitet.
At give vores klienter det mest gennemtænkte end-to-end salgssystem på markedet og derigennem gøre dem til en af de førende spillere i deres respektive industrier, ved at de opnår de konkurrencemæssige fordele der automatisk følger med, når deres sælgere bliver i stand til effektivt og konsistent at close størsteparten af alle de Type 2 leads og kundeemner som de præsenterer for.
Vores mål har været at udvikle et end-to-end salgs-KPI-system baseret på first-party data, der giver sælgere og salgsledere nogle helt nye indsigter i offline salget og dets mekanismer med en detaljegrad, som ellers kun kendes fra online salg, og derved skabe en rød tråd lige fra lead genereringen og helt til customers-for-life-processerne, så vores klienter kun behøver at have med ét konsulenthus at gøre for at få optimeret hele deres salgsproces.
Ligeledes har det været vores mål at gøre systemet så alsidigt og let anvendeligt, at det kan bruges af en hvilken som helst sælger, salgsleder og salgsorganisation, uanset størrelse, til massivt at øge salgsperformancen.
Jan
Ekspertise: Salgsoptimering On- og Offline, Online Marketing og Lead generering
Baggrund: Arbejdet med salg, procesoptimering og forretnings-udvikling hos virksomheder i Tyskland, England og DK.
Har opbygget stor viden indenfor sammenbindingen af salgs- og marketingprocesser.
Dennis
Ekspertise: Optimering af Data-analyse, Databehandling og Auto-matisering af forretningsprocesser
Baggrund: Arbejdet med proces- og forretningsoptimeringer vha. data i alle afskygninger. Med solid erfaring fra detailhandlen, den offentlige sektor og forsikrings-branchen.
Erik
Ekspertise: Strategisk Marketing, Neuromarketing og Kreativt Design
Baggrund: Ekspert indenfor Neuro-marketing. Arbejdet som Marketing konsulent hos Lego og på marketing projekter hos bl.a. Mazda Tyskland.
Hvis du ønsker mere information eller har spørgsmål til hvordan vi helt konkret vil kunne hjælpe lige præcist jer.
Så tag en uforpligtende snak med os, og vi giver gerne en demonstration af, hvordan JANOX Systemet i praksis vil kunne hjælpe jer med at få mere ud af jeres nuværende salgsmæssige ressourcer og komme til at stå endnu stærkere fremadrettet.
Send os en e-mail eller udfyld formularen og så vender vi hurtigst muligt tilbage til jer.